KNOCKOUT`S NEBEL

KNOCKOUT`S NEBEL
"BELLAN"
cinnamon rex
090309





En mycket vacker flicka från Finland me fint häng. Min sambo har snott henne från mig å säger att de e hans råtta. Jag hoppas mycket på denna tjej då hon har ett underbart temperment.

Bellan är mamma till "Båtarna" (Silja Rederi)

Hon parades med Absinthes Preben och dom fick 14 fina agouti bebisar. Då Bellan e någe extra vill jag ta vara på henne så en andra kull hoppas jag kunna få så hon parades med Ladugården´s Mare Marginis. Men det slutade inte så lyckligt som de borde.
                         

KNOCKOUT`S NEBEL
cinnamon x
R nr: E1967/09
upf: Hanna Laukkanen, Finland
FAR: Brock´s Laser Canon
cinnamon
FF: Brock´s Zoidberg
agouti
Fff: Brocks Yonakani
agouti
Ffm: Brock´s Rambling
agouti
Fm: Rölli
cinnamon x
Fmf: Brock´s Premiär
agouti x
Fmm: Snufik
agouti
Mor: Knockout´s Waridi
cinnamon x
Mf: Vagabond´s Aikamoinen
agouti
Mff: Vagabond´s Blackmoor
si-ba/berk
Mfm: Vagabond´s Ajastaika
ci pe/berk x
Mm: Vagabond´s Rosa Pimpinellifolia
cinnamon x
Mmf: Vagabond´s Aurinkokvartsi
si pe
Mmm: Sander´s Rose Pearl
ci/berk
    
                                                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0