BÅT KULL 1 (SILJA REDERI)

BÅT KULL 1 (SILJA REDERI) 091016

FLICKOR

SVEA CORONA


WELLAMO


FINLANDIA


WASA QUEEN


GALAXY


SUNNANHAV


SILJA EUROPA



POJKAR

BORE STAR


SILJA SERENADE


SILJA SYMPHONY


SILJA FESTIVAL


MOBY VINCENT


SILJA KARNEVAL


FINNFELLOW
 



21/9 Linda provade att sätta ihop Nebel me Preben men damen va inte lika villig som Preben.

22/9 Fröken löpte inte idag heller.

23/9 Uj va kära Nebel och Preben blev. Preben jobbade på å va tvungen att vila mellan varven.

29/9 Nebel gillar snorpapper så de kommer att bli ett gäng snorungar om de blir några bebbar.

30/9 Nebel har ökat i vikt.

3/10 Nebel kommer hem i morgon.

4/10 Flickan e hemma nu. Hon fick träffa Olivia å Hinata på soffan. 2 min luktade dom på varandra å sen upp på mig för å pussas. Hon kommer få bo me tjejerna tills det e några dagar kvar innan hon ska ha sina bebbar å under tiden hon har sina bebbar, när hon blir avlastad från de små. Sen varefter får hon flytta in i stora flocken igen.

11/10 När jag vaknade idag hade Bellan gnagt sönder halva buren så jag fick släppa tillbaka henne till Olivia å Hinata. Bellan la sig tillrätta hos dom andra i hängmattan å sa till mig "Väck mig när vi får käk" Bellan vill inte bo själv helt enkelt.

16/10 Korvarna har kommit. Det blev 7 hanar och 8 honor... fick de oxå till 10 rexade men jag kan ha massa fel där... får kolla igen om nån dag el två.

18/10 En bebbe har hittats död.

20/10 Mamma Bellan är rastlös å får lite ledigt från bebbarna två gånger om dagen. Bebbarna växer så det knakar.

30/10 De små har öppnat sina ögon.

 

BÅT KULL 1
Far: Preben
silver mink irish Du
R nr: 0509/08
Ff: Hugo
rb ag eubk Du
R nr: 0717/07
Fff: Olle
rb eubk db
Ffm: Sanda
Du
Fm: Amaterasu
s/ba ir Du x
R nr: 0372/06
Fmf: Chopper
dark p Du
R nr: E1691/04
Fmm: Kina
s/ba Du x
R nr: 144/04
Mor: Knockout´s Nebel
cinnamon x
R nr: E1967/09
Mf: Brock´s Laser Canon
ci
Mff: Brock´s Zoidberg
ag
Mfm: Rölli
ci x
Mm: Knockout´s Waridi
ci x
Mmf: Vagabond´s Aikamoinen
ag
Mmm: Vagabond´s Rosa Pimpinellifolia
ci x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0