Vi Bakar Bebisar

Jag har suttit och skrattat nu i ett par timmar ^^ Har satt ihop Delta med Arne samt Bonde med Monster.
 
I Bonde och Monsters bur händer det saker. Bonde har så mycket energi så stackars slöfisen Monster hinner inte med men han försöker iaf. Bonde sprang framför hans näsa massor med gången och han bara vände sig om hela tiden som om han blev blyg för henne. När Bonde märkte att det hon gjorde inte hjälpte hitta hon på nya saker för att fånga hans uppmärksamhet. Hon började kuta runt i buren och hoppa på Monster som svarade med att sparka henne med bakbenen varje gång hon hoppade på henne. 10 min senare var kärleksakten igång. Monste har en kull efter sig redan så han borde ju kunna det här med att "göra barn" men alla har sin stil och Monsters är tydligen att hoppa fram som en groda tills han hoppar på honan. Mellan varje påhopp behövde Bonde dricka och Monster kom på ett sätt att stilla sitt behov genom att para sig med henne samtidigt. Han har tom försökt att para sig med henne lodrätt på gallret och i hängmattorna. Tror Bonde har fått nog för tillfället och Monster ligger nöjt på rygg (bara ciggen som fattas^^)
 
I den andra buren händer det inte mycket. Lite putts och skedande i hängmattan men inget mer.

Kommentarer
Postat av: Hannah

När planerar du att ha en leveransklar kull? :)

Svar: Lite sent svar kanske. Mina planer jag hade gick i stöpet så det kommer dröja iaf 1 år innen jag kommer ha nästa kull.
Linda "Sorkis" Nilsson

2013-11-01 @ 13:29:37
Postat av: Anna

Hejsan! Har du några planerade kullar?

Svar: Hej Anna. Jag planerar att kunna ta en kull om ca en månad. Tanken med kullen är att få tillbaka och bevara min tidigare linje.
Linda "Sorkis" Nilsson

2014-09-22 @ 17:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0