STORA VÅR 25/5-13

Jag var där men dock utan råttor denna gång. Råttorna har varit lite små snuviga nu efter väderomslagen som varit. Min sambo har lite svårt att komma ihåg att även om det är varmt ute så kan man inte lämna balkongdörren på vid gavel. Jag valde att inte anmäla några råttor för att sen kanske få med mig några nya eventuella bakterier hem. Jag fokuserade istället på att sätta ihop Delta och Arne för en romans över helgen.
 
Mycket liten men trevlig utställning där jag hjälpte till som handler till Bella (ena delen av Hallonvarg) som sekreterade åt ena domaren. Det var inte alls många råttor att hålla reda på så jag han med att prata med massor av nytt folk som var på besök.
 
2 flickor från Hallonvarg följde med mig hem. Den ena ska paras med min Monster. Ena tjejen Wasa chilla lugnt men Bonde tycker nog att buren var påtok för tråkig efter 5 minuter. Men pling leksakerna min kisse snällt fick låna ut var lite kul ett tag och hyllplanen smakade lite gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0