21/3 2013

Jag har tappat allt sug att pilla på den här sidan. Den är rörig fast jag försökt "städa" lite. Den skulle behöva en stor städning men jag vet inte i vilket hörn jag ska börja i. Vill verkligen ha en riktig hemsida men jag hittar verkligen ingen jag förstår mig på och gillar på samma gång. Alla sidor har verkligen mängder med fel el så är det helt enkelt fel på mig.
 
I mitt städande på sidan läste jag genom tidigare anteckningar och såg bilder jag glömt bort. Jag brukar tänka på min prins Valle och sakna honom men när jag såg bilderna skar det i mitt hjärta efter saknad. Världen va mycket lättare och roligare med honom i mitt liv.
 
Jag får helt enkelt leta vidare efter en hemsida eller skaffa mig en smart kompis som kan.
 
 
 
 
ÄLSKADE VALLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0